Opšti uslovi online kupovine

www.goosedown.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. Kupovinom na Internet prodavnici www.goosedown.rs prihvatate Uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.

Kada posetite www.goosedown.rs ili nam pošaljete e-mail poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na sajtu.

Za dodatne informacije u vezi sa porudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza porudžbine, možete se nam obratiti slanjem e-mail-a na info@goosedown.rs.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo ‟GooseDown d.o.o” i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti kompanije ‟GooseDown d.o.o.”

Online prodavnica www.goosedown.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca.

Osnovni podaci o firmi

‟GooseDown d.o.o”

Adresa: Doža Đerđa 23/a, 24400 Senta.

Email: info@goosedown.rs

Matični broj: 218052554

Poreski broj: 113116673

Delatnost: 4611 – Posredovanje u prodaji poljoprivrednih sirovina, životinja, tekstilnih sirovina i poluproizvoda

Kontakt telefon: +381 63 124 58 36

Broj računa: Raiffeisen: 265-2810310001040-19

Naručivanje

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

– Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine, obaveštenjima o osnovnim podacima Prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid Ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida Ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama Kupca, što je sve na nedvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu Prodavca,

– Pronalaženje i odabir proizvoda koji želite da kupite

– Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke

– Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Kontakt podaci – korisnički servis

Kako bi dobili potrebne informacije u vezi sa narudžbinom, njenim otkazom ili reklamacijom, kupci se mogu obratiti na 

Mail: info@goosedown.rs

ili na telefon: +381 63 638 878

Za naručivanje proizvoda iz Goose Down asortimana putem Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

Posetite sekciju SHOP i pronađite proizvode koje želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama, prema stepenu punjenja i odnosu perja i paperja. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, kliknite na dugme “Izaberite”. Otvoriće Vam se novi prozor sa detaljnim opisom i karakteristikama proizvoda. Sada možete birati dimenzije proizvoda, kao i tvrdoću, odnosno mekoću. Kada se odlučite za opciju koja Vam najviše odgovara, cena proizvoda će se automatski prikazati. Izaberite količinu, a zatim pritisnite dugme “Dodaj u korpu”. Izabrani proizvodi se sada nalaze u Vašoj virtuelnoj korpi i spremni su za poručivanje.

Nastavi kupovinu, pregled korpe ili plaćanje

Ukoliko izaberete opciju “Nastavi kupovinu”, vraćate se na sekciju Shop, gde možete u svoju korpu dodati još proizvoda.

Ukoliko izaberete opciju “Pregled korpe”, otvara Vam se novi prozor gde možete videti sve proizvode koje ste izabrali, kao i njihovu ukupnu cenu. Ukoliko ste sigurni u svoj izbor, izaberite opciju “Nastavi sa plaćanjem”. Ako ste se predomislili u vezi nekog od proizvoda, proizvod možete izbrisati iz korpe pritiskom na crveno dugme “x” ili promeniti količinu.

Ukoliko izaberete opciju “Plaćanje”, otvara Vam se kontakt forma, gde je potrebno da unesete svoje podatke za dostavu. U ovoj sekciji takodje možete izabrati način plaćanja. Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku i zbog toga Vas molimo da sve podatke navedete što preciznije kako bi Vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja Vaše pošiljke i sporije isporuke.

Potvrda i praćenje narudžbenice

Sa potvrdom porudžbine na e-mail Vam se automatski šalje pregled narudžbenice.

Prodavac će u roku od 3 do 5 radnih dana obavestiti kupca o dostupnosti porudžbine i mogućnosti da isporuči robu.

Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, Prodavac će poslati potvrdu porudžbenice na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zaključenje Ugovora. Ugovor se smatra zaključenim kada Prodavac obavesti Kupca o statusu porudžbine i vremenu isporuke poručenih artikala.

Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, mejlom će obavestiti kupca da isti više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju Ugovor neće biti zaključen.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.

Način isporuke i plaćanja

Vaša pošiljka će biti poslata kurirskom službom. Plaćanje vršite pouzećem ili uplatom na račun. Dostava je besplatna za porudžbine preko 5.000 RSD.

Sve cene na sajtu Goose Down su prikazane sa uračunatim PDV-om. 

Dostavu pošiljki vrši nezavisna kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije.

Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je 5 do 7 radna dana od dana potvrđene porudžbine. Kurirska služba dostavlja pošiljke u periodu od 08:00h do 16:00h.

Prilikom dostavljanja robe Kupcu, Kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovor o kupoprodaji.

Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.

Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

Izjava o konverziji 

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Sve cene su izražene sa PDV-om i nema dodatnih troškova.

Probni period od 5 dana (Plati ili vrati)

Mogućnost testiranja proizvoda do 5 dana od datuma isporuke. Prilikom dostave potrebno je potpisati dokument kojim potvrđujete da ste preuzeli neoštećen proizvod. Ukoliko Vam proizvod odgovara, uz ovu opciju plaćanje vršite pismenom uplatnicom ili putem elektronskog bankarstva. U suprotnom, možete ga vratiti, uz Vašu doplatu za trošak transporta.

Zamena

Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.

U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.

Artikal za koji se vrši zamena, mora imati istu ili veću vrednost od artikla koji se menja, uz doplatu.

Reklamacije

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana, dok rok za rešavanje reklamacije iznosi 30 dana.

Reklamacije se šalju elektronskim putem – na mejl info@goosedown.rs Nakon prijema reklamaci-je, ona će biti razmotrena i u roku od osam dana od podnošenja reklamacije kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.

Goose Down d.o.o. će potrošaču koji izjavljuje reklamaciju elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije.

Saobraznost

Saobraznost robe ugovoru se utvrđuje isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom, odnosno specifikacijom robe.

Goose Down d.o.o. je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala preuzimanja i isporuke, snosi Goose Down d.o.o.

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 63 638 878, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@goosedown.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od trenutka prijave iste.

Povraćaj robe – Raskid Ugovora

Kupac može izvršiti povraćaj robe, odnosno raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe.

Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i smatra se blagovremenom ukoliko je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.

U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da istu robu vrati bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Prodavac nije u obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca.

U slučaju raskida Ugovora od strane Kupca u navedenom roku, Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave Kupca o raskidu Ugovora, pod uslovom da je Kupac u navedenom roku vratio robu Prodavcu bez oštećenja i znakova da je roba korišćena.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, goosedown.rs  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Zaštita privatnosti korisnika

Izjava o privatnosti:

GooseDown d.o.o” se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni “GooseDown d.o.o” odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.”

Svi podaci koje dostavite biće zaštićeni u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Navedene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe niti ćemo iste učiniti dostupnim trećim licima.